……………………………………………………………………………………………………………………………….
Contexto
A enerxía, a sociedade e o clima están profundamente interconectados. O acceso universal á enerxía é esencial para o progreso humano e está no centro dos Obxectivos de Desenvolvemento Sustentable da Axenda 2030. Porén, a produción e o consumo de enerxía xeran arredor do 60% das emisións globais de gases de efecto invernadoiro, agravando o cambio climático.
O gran desafío é atopar un equilibrio entre garantir unha enerxía accesible e sostible para todos e reducir o seu impacto no clima. Nos países desenvolvidos, o reto céntrase en mellorar a calidade, o custo e o impacto ambiental da enerxía; mentres que nos países envías de desenvolvemento, a prioridade é asegurar o acceso a fontes modernas de enerxía.
Para abordar este reto, precisamos unha visión multidisciplinar que fomente vocacións STEM, forme profesionais preparados e promova solucións innovadoras. Ademais, é fundamental avanzar cara a un modelo de economía circular, que maximice o uso dos recursos e minimice os residuos.
Comprender e actuar sobre a interacción entre enerxía, sociedade e clima é clave para construír un futuro sostible para todos.
Recursos didácticos
Para comprender os aspectos básicos da interrelación entre a enerxía, a sociedade e o clima facilitámosvos os seguintes recursos didácticos:
Presentacións (dispoñibles proximamente)
Con contidos que versan sobre:
Que é o cambio climático?
Que son os gases efecto invernadoiro e como se miden?
Que papel ten o sector enerxético na vida das persoas,
no seu día a día e calidade de vida?
Que papel ten o sector enerxético no cambio climático?
Que solucións se están ofrecendo para paliar o cambio climático?
Que é a Axenda 2030 e como afecta a Europa e España?
Xogos (dispoñibles proximamente)
Dous xogos para usar na aula sobre eses contidos
Xogo 1
Xogo 2
Glosario de termos (dispoñibles proximamente)
Un glosario de termos sobre cambio climático e sector enerxético.
Este glosario recolle a definición da terminoloxía básica e a súa tradución ao inglés.
Investigadores responsables da liña temática
- Elena Alonso Prieto
Coordinadora
Máis información - María Araújo Fernández
Investigadora do equipo
Máis información - Santiago Pozo Antonio
Investigador do equipo.
Máis información